trešdiena, septembris 22, 2010

Spinātu nedienas

Nu kāpēc neviens nebija tik laipns un neapskaidroja mani, kad rakstīju par to, ka saldēti spināti nekam neder?

Es taču spinātus ēdu tikai svaigā veidā salātos, man pat prātā nenāca, ka tās zaļās lapas varētu sautēt, vārīt, cept utt. Man spināti bija gluži kā salātlapas (tās taču neviens negrasās cept) un te vienas nedēļas laikā pie manis nonāk atklāsme daudzos un dažādos veidos (grāmatas, twitter, blogi, Tv un draugi), ka Spinātus var arī cept, šmorēt utt. Nu vienā nedēļā visi kā sazvērējušies runā par spinātu krēmzupām, spinātu biezeņiem utt. Un tieši tad, kad esmu tikusi vaļā no pēdējiem spinātu stādiem siltumnīcā? Nu kur ir uz pasaules taisnība? Šovasar bija tāds kvantums spinātu, būtu varējusi ziemai sasaldēt, bet es jau kā gudra meitene visiem skaļi pateicu, ka saldēti spināti nekam neder. Un ko tagad?
Šoziem pirkšu apsmidzinātus spinātus veikalā un taisīšu tādus ēdienus par kuriem pat prātā nenāca.

foto te

Nav komentāru: