piektdiena, janvāris 29, 2010

# 42 Breakfest at Tifany's

mans ilgais ceļš līdz šim mērķim - soli pa solim, tomēr mani noveda pie rezultāta. Esmu noskatījusies šo filmu - BEIDZOT!

Guntis man viņu jau pagājšgad iedeva, vienu vakaru ar Rūdi sākām skatīties, bet viņš aizmiga un teica, lai pamodinu, kad filmā sāksies sižets, un tad arī es aizgāju gulēt...
un vakar - beidzot paņēmu un noskatījos.. un tieši tai vietā, kur mēs aizgajām gulēt arī sākās interesantas lietas :)

pirmāmkartām, man ļoti patika skatīties šo filmu, tādēļ vien, ka viņa nav no jaunākajām, pēdējo gadu filmām... bija interesanti vērot aksesuārus, interjera elementus, apģērbus... ai - es gribētu tajā laikā, kādu laiku padzīvot :) manuprāt, man patiktu.. Manhetena :)

..un vēl - manuprāt, tolaik filmām sižets, lai arī doma - mīlestība, attiecības, nauda ir tāda pati kā mūsdienās, tomēr tajos laikos mācēja filmmu skatītājam pasniegt baudāmu un citādāku nekā mūsdienās :)

..ja neesi noskatījies - domāju, ka ir vērts to izdarīt! ;)

P.S. viņiem tajos laikos pat treileri bija citā stilā :)

Nav komentāru: