otrdiena, janvāris 05, 2010

atvaļinājums izsit no ritma

šodien es esmu saņēmusies rakstīt - vismaz sākt raksīt savu maģistra darbu. ik pa laikam uzplaiksnī kāda iedvesmas dzirksts un ir tik atīkami, ka īpaši nedomājot rodas rindkopa, bet tad atkal ir jādomā un jāmēģina saprast, ko un kā tālāk, bet vismaz esmu sākusi akut ko darīt - ļoti ceru, ka nākamās 3 dienas būs produktīvākas, jo šodien daudz laika pagāja kamēr atkal atkārtoju savu darba struktūru, metodiskos noādījumus un sagatavoju literatūru, kas man šobbrīr ir :)

..bet tam vakara puse atkal rakstīšanai tiek atņemta, jo ir taču jāiet uz teātri - tas bija pavisam aizmirsies.
atvaļinājums spēj izsist no ritma :)

..bet man patīk, kad mājās ir miers un klusums, kad varu apsēsties uz palodzes, skatīties ārā pa logu uz balto sniegoto pasaku un kko rakstīt, vai domāt... kad pie kājām ieritinās kaķītis, un parņem tāds miers. to nevar aprakstīt, tikai sajust. burvība.

gribēju vēl šodien izkrāsot kādu mandalu atpūtas brīdī, bet pagaidām ir iedvesma rakstīt darbu, līdz ar to, kamēr tā ir, nelaidīšu to vējā.

Nav komentāru: