piektdiena, janvāris 29, 2010

pašai sev - sapņa mistrojuma atstāstījums

šonakt redzēju interesantu sapni, neko tamlīdzīgu nebiju redzējusi nekad iepriekš :)

patiesībā sapnim kā jau sapnim - nav scenārija vai galvenā motīva un notikumu, viss vnk kustās, bet jocīgi bija tas, ka it kā biju darbā - sēdēju un strādāju savā ierastajā vietā, tikai Mārtiņa vietā man blakus sēdēja kursabiedrs Reinis. Tad atskanēja zvans un iestājās starpbrīdis, visi pameta savas darba vietas un devās gaiteņos kā skolas laikos. es devos uz labierīcībām, kur pa ceļam it kā skolas vidē satiku savu veco kolēģi Seržanti, kuru neesmu redzējusi jau cik sen...
Vēlāk es devos uz norunāto tikšanās vietu ar saviem klasesbiedriem, kas atradās pašreizējās darba vietas vidē un pie pašreizējās viceprezidenta asistentes darba vietas, oranžs dīvāns, kurš patiesībā jau kaut kur ir redzēts.

savukārt, kad pienāca vakars, mēs ar darbavietas apsargiem diskutējām par to - kāpēc gan mēs nevarētu turpināt savu izlaiduma balli (vieta skolas apvienojums ar darbu), cilvēki - gan 'vidusskolas klasesbiedri, gan sākumskolas klasesbiedri (sākumskolā es mācījos pavisam citā pilsētā), gan brālēni, gan kursa biedri, gan kolēģi.. ai... tik plašs cilvēku spektrs - no visām iespējamām vietām pa kādam cilvēkam, ko gan tas varētu nozīmēt?? ļoti interesanti
Tad vēl satiku kādu puisi, ko pagaidām nepazīstu, kurš man piedāvāja izlasīt savu blociņu, kuru es atpazinu kā savu bērnības dienu pierakstu blociņu.
(Hmm.. es protams, vairs neatceros kā vizuāli šis puisis izskatījās, bet varbūt es ar viņu kādu dienu iepazīšos dzīvē, un tad atkal mani pārņems šī sajūta, kas lielākoties pārņem iepazīstoties ar jauniem cilvēkiem - kur es viņu jau esmu redzējusi. Man t'ir bieži - tad varbūt es viņus visus iepriekš kaut kur nosapņoju? nebiju par to aizdomājusies, vienmēr tikai domājusi par to, kas man tas par DeJa Vu jau kuro reizi iepazīstot jaunus cilvēkus?)

"..vairāk grēkus neatceros, šos apņemos nožēlot..." :)

Nav komentāru: