pirmdiena, aprīlis 11, 2011

Agrs rīts

Esmu jau vairākkārt teikusi, ka saullēkti ir tūkstošreiž skaistāki, maģiskāki un burvīgāki par saulrietiem.
Taču pat tad, kad saullēkts jau nokavēts, agrais rīts ar savu dzestrumu, smaržu un visu pārējo ir tik burvīgs un pasakains.
Arī uz pilsētas bruģa, starp ikdienas rīta steigas pārņemtajiem, man patīk dziļi ievilkt elpu un uz sejas sajust šo rīta pieskārienu, dzestrumu un reizē rīta maigumu.
Rīts ir tik tīrs un nevainīgs, vēl diena nav sākusies un nekas vēl nav sabojāts. Viss it kā mostas un atdzimt no jauna, katru rītu. Un pamosties kopā ar rītu ir skaisti :)

6 komentāri:

kores teica...

tas rīts bildē ir labākais rīts, ko esmu piedzīvojusi :)

agnese teica...

:)

Andris teica...

Tā varētu būt taisnība, tomēr tad vajag varēt spēt tik agri piecelties. Es pēc dabas esmu pūce un man tas sagādā lielas grūtības :) Tomēr atceros vasaras, kad agri devos makšķerēt un vēroju miglu veidojamies virs ezera un pļavām, saulei austot.

agnese teica...

..man ar patīk pagulēt, bet pirms dažām dienām atkal piecēlos un ar draugiem aizdevos līdz jūrai. Nu tas ir tik fantastiski, tik burvīgi un pasakaini. Tās sajūtas rīta agrumā nevar aprakstīt. Un neskatoties uz to, ka diena bija 18 stundas gara, iegūtās emocijas un padarītie darbi ņēma virsroku pār miegu un nogurumu :)

Andris teica...

Ja izdodas saņemties un piecelties, tad nav tik traki, grūtākais ir tieši pirmais posms. Man, savukārt, pēc agras piecelšanās ir gandarījuma sajūta un prieks par to, ka diena būs daudz garāka un izdosies tajā paveikt daudz vairāk :)

agnese teica...

Tieši tā! - tas viens mirklis moku atsver visu pārējo :)