piektdiena, janvāris 22, 2010

šajās dienās gūtās atziņas

atziņas iegūtas lekcijās:

*neesmu inteliģente
..jo kāds krievu aristokrāts teicis, ka īsts inteliģents nekad sabiedrībā nerunās par savām privātajām lietām. Līdz ar to es ar saviem blogiem un twītiem esmu izkritusi no emocionālās inteliģences

* uzzināju kādēļ Rūdis mani reizēm neklausās
.. jo kā izrādās KLAUSĪŠANĀS ir ĻOOOTI smags darbs. a es jau vienmēr domāju, ka viņam vnk neinteresē, ko es saku :D

* izlasot grāmatu vai noskatoties kādu filmu, par to noteikti kādam ir jāpastāsta, jo tādā veidā mēs nodrošinam, ka atcerēsimies to arī vēlāk
/avots: Sanda/

* izrādās laptops ir liels magnēts, vismaz skatoties kā Roberts lipina klāt manu saspraudi pie Sandas datora, tā nācās secināt
/avots: Roberts/

* iemesls kādēļ es eju uz lekcijām...
..ir kursabiedru satikšana, jo tas laikam ir tas no kā visvairāk gūstu

* bērnībā redzēto pasaku "Reiz runcis Renārs" nav ierunājis mans pasniedzējs (Baldiņa k-gs), tomēr tas atsauca dažas atmiņas

Nav komentāru: