svētdiena, jūlijs 11, 2010

# 23 brauciens pa Rīgas kanālu



Tikko parādījās tāda kanāla laiviņa, kas sākumā (man liekas) piederēja Stockmann, tā man bija pilnīgi skaidrs, ka gribu ar to izbraukt. Protams, kā vienmēr dienas iet un skrien un nekas nav izdarīts. Tādēļ šī burvīgā kanāla laiviņa iekļuva manā 101 lietas sarakstā, ar cerību, ka tas būs par motivatoru, to tiešām izbaudīt :)

Tā kā mammai un brālim bija jādomā dzimšanas dienas dāvana un man nepatīk tās lietas un priekšmeti, bet drīzāk sajūtas - tad likās, ka ir īstais brīdis izbaudīt braucienu pa kanālu.

Atrašanās virs ūdens pilsētas kanāla vidū, sniedz pavisam citas sajūtas un priekšstatu par mūsu burvīgo Rīgu. No cita skatu punkta.

Pati laiviņa ir ļoti burvīga. Tā ir sena - 1907. gada. Kompānijai ir vēl divas citas līdzīgas, kas kā Ralfs noskaidroja esot jaunākas, tomēr tā aura šķiet visās ir līdzīga. Man bija sajūta, ka es tai laiviņā varētu sēdēt visu dienu. Kā arī jumta ietekmē un tā rezultātā, ka atradāmies virs ūdens, bija patīkama atvēsinoša sajūta. ne miņas no lielā karstuma.
Braucām zem vairākiem tiltiem, bet tilts, kas iet zem Brīvības pieminekļa, man likās visburvīgākais, romantiskākais un skaistākais.

Pārsteigums nāca, kad atklāju, ka autoosta un platformas atrodas uz pāļiem. Stāvot uz platformas un gaidot autobusu, nekad nebija ienācis prātā, ka pāris metrus zem kājām ir ūdens. Ceru, ka Rīga vēl ilgi nebūs gatava :D


..un atrasties Krastmalas margām otrā pusē arī ir īpaša sajūta :)


..un cita Rīgas panorāma :)

Taču vislabāk man patika šie saules pielietie pilsētas kanāla krasti, atrodoties tam visam pa vidu :)

Es noteikti iesaku izbaudīt šo burvīgo braucienu!

Nav komentāru: