piektdiena, jūlijs 16, 2010

Divas bildes vienā

beidzot iemācījos, kā fotošopā vienā bildē salikt blakus divas bildes :)



tātad - vispirms
File --> NEW (tur izvēlas kāda izmēra layeri vēlies)
tad File --> Open (atver tās divas bilde, kuras ir vēlme salikt līdzās)

tad uzklikšķina uz vienas bildes
Select --> ALL (tiek iezīmēta visa izvēlētā bilde)
tad Edit --> Copy
ieklikšķina sākumā izveidotajā tukšajā Layer'ī un Edit --> Paste
to paū izdaram ar otru bildi (select all; edit copy; edit paste)

ja abas bildes būs viena izmēra, tad tās pārklāsies, ja otrā bilde ir bijusi mazāka izmēra, tad lieliski varēs redzēt, ka jaunā bilde ir uzlikta pa virsu vecai bildei.



Tad es izvēlos tā saucamo "Move tool". Uzklikšķinot Layerī uz tās bildes, kuru vēlos pabīdīt un paņemot šo move tool, es varu to mazo bildīti bīdīt uz kuru stūri gribu. Vienu bildi aizbīdu uz vienu galu, uzklikšķinot uz otras bildes - uz otru galu.

ja abas bildes tad viena izmēra, tad neliela ķēpa ar to, ka jāizvēlas tā bilde, kas izmēru ir vēlme mainīt. Tad atkal jāizvēlas Move Tool un vēl jāpārliecinās, ka ir ieklikšķināts "AUTO SELECT LAYER" un "SHOW TRANSFORM CONTROLS"

tad iezīmēsies konkrētais attēls un aiz stūrīšiem varēs pavilkt un mainīt bildes izmēru līdzās otrai bildei.


tad nu beidzot es esmu to iemācījusies. daudz laika prasīja, lai saņemtos un atrastu informāciju par to, kā to darīt.sīkāk un izmeļošāk tas būs atrodams te un vēl laiks pagāja, kamēr saņēmos un Ģirtam pajautāju - kā saglabāt iegūto failu jpg formātā jo man tādu opciju nepiedāvāja. izrādās arī tas ir elementāri bija tikai jāieiet Image --> Mode --> 8bits/chanel

Nav komentāru: