pirmdiena, jūnijs 21, 2010

#63 broša



Vienu dienu apmeklēju Olga Re: Accessories apmācības brošas izgatavošanā.



ļoti iepatikās tas stils kā viņa tās taisa, bet tā kā pati visādus aksesuārus nēsāju reti un tā, kā esmu tas cilvēks, kas visu grib pats pamēģināt (protu, protu), tad sapratu, ka gribu pati pamēģināt, ko tādu uzmeistarot. īpaši jau tādēļ, ka paskatoties uz brošu man tas likās ar rokām neuztaisāms darbs.

Tā nu vienu rītu, pie gardas kafijas krūzes, saldumiem un ar audumiem un citiem pričendāļiem aizkrauta galda, sēdēju un paklausīgi klausījos padomos un mēģināju pati uzmeistarot šo garadarbu. :) patiesībā pati tehnika - jāsaka ir pārsteidzoši viegla, taču maniem pirkstiem, kas nemīl sīkas ņemšanās daži darbiņi likās neizpildāmi :)

Taču gandarījums par to, ka šo brošu izgatavoju pati ir liels :D
un vēl es iemācījos tos pušķīšus jeb bantītes, kuri saiņojot dāvanas nekad nesanāca :D

Paldies Olgai

3 komentāri:

Olga Re: teica...

Paldies, man prieks, ka tev patika musu "nodarbiba". Tu biju paklausiga skolniece! :)
Vel lielaks gandarijums par padarito darbu bus tad, kad ari citi novertes tavu makslas darbu. ;)

Vallery teica...

Brošas tagad modē, tā kā varēsi dāvināt kādām dāmām :) Man atkal gribās iemācīties taisīt auskarus.

agnese teica...

un auskariem, es ar savu roku jau esmu iemēģinājusi, bet pārāk liela ķimerēšanās priekš manis :D