ceturtdiena, oktobris 31, 2013

Zilie putni

Pirmo reizi šo Deivida V. Freidžera grāmatu "Zilie putni" izlasīju, kad man tikko bija kādi padsmit gadi (varbūt pat vēl nebija), toreiz, protams, vairāk šo grāmatu uztvēru kā tādu mīlestības stāstu vai kā atgādinājumu tam, ka ir jānotic Augstākiem spēkiem un jāmīl, taču šī grāmata laikam ir atstājusi manā dzīvē kādu dziļāku nozīmi, ja reiz tik agri esmu sākusi interesēties un aizdomāties par iepriekšējām dzīvēm, reinkarnācijām un karmām.
Bija vēl kāda reize pēdējo desmit gadu laikā, kad esmu pārlasījusi šo grāmatu un tikai vakar, kad pavasara studijas seminārā pieminēja šo grāmatu kā vertīgu, es atkal to uzmeklēju un vēlreiz pārlasīju un man bija sajūta, ka lasu to pirmo reizi. Jā, es atcerējos sīkas ainiņas no grāmatas, dažu notikumu gaitu - taču tā dziļā doma, kas grāmatā ir iekšā nāca pie manis kā no jauna.
Un man sķiet, ka šī grāmata sevī apkopo visus Alķīmiķus, OSHO, Šarmu, Tolli, Vīlmu un visus pārējos par kuriem esmu tikai dzirdējusi, bet vēl neesmu lasījusi. Šajā grāmatā ir tāds spēks un viss ielikts iekšā dažās lapās un īsā stāstā, kas citur ir malts atkal un atkal un citreiz tā arī nav radījis sapratni.
Man liekas, pat, ja esi skeptisks pret reinkarnācijām un Augstākajiem spēkiem un visu pārejo, gramatu tāpat ir vērts izlasīt, jo tā vienkārši māca būt labiem un mīlēt. Grāmata prasa mazāk kā 2 stundas, lai to izlasītu.


Ja kādam ir grūtības atrast šo grāmatu taustāmā formā - atradu, ka Edgars šo grāmatu ir pārrakstījis un devis iespeju ikvienam to lejupielādēt te, lai varētu izlasīt

"Tas nav nekas slikts - pateikt kādam , ka tu viņu mīli un ka tev ir labi kopā ar viņu. Mēs to jūtam bieži, taču nepasakām. Allaž atliekam uz vēlāku laiku. Dažkārt šis "vēlāk" nepienāk nekad. Ja kādu mīlam, tas jāpasaka. tas taču nemaz nav tik grūti, vai ne?"

Nav komentāru: