trešdiena, februāris 24, 2010

# 45 teātris

esmu tik ļoti nogurusi no visa, kas man jādara, un kas pat nesagādā vairs prieku, ka aizmirstu ievilkt ķeksīti par divām izrādēm, kuras šo divu mēnešu laikā redzētas
abas Nacionālā teātra izrādes
"Princis un Ubaga zēns" - apsolījos uz bērnu izrādēm iet tikai tad, kad man līdzi būs bērns, kurš varēs paskaidrot uz skatuves notiekošo. Pēdējā laikā tracina nereālas un absurdas lietas - redpektīvi pasakas :d man vajag realitāti :)
vienīgais, kas šajā izrādē patika bija bērnu neviltotie un vienlaicīgie smiekli, un RENEGĀTA balss :)


izrāde par rakstnieku Vili Lāci "LĀCIS", bija realistiska un balstīta uz patiesajiem notikumiem, ko es kā pasīva un slinka vēstures studētāja vidusskolā nemaz neuzināju - līdz ar to man likās ļoti interesanti šo izrādi skatīties, un tā man tik tiešām ļoti patika :)

Nav komentāru: