pirmdiena, maijs 31, 2010

# 51


izlasīju Sandas iedoto grāmatu par Gaidībām un radībām ar prieku..

un ir tik ļoti,ļoti grūti pateikt - vai es kādai grūtniecei ieteiktu šo grāmatu noteikti izlasīt, vai gluži pretēji - teiktu, lai nelasa.

Grāmatas sākumā bija ļoti daudz negatīvas informācijas par to, kas tik var atgadīties un notikties un cik traģiski tas viss var beigties... vismaz es tā lasīju un šausminājos.. Domāju, ja grāmata tā arī turpināsies, tad nelasīšu. Brīnos kāpēc mani tā nepārņema savā varā, jo neticu, ka grāmatas mērķis būtu iebaidīt un sabiedēt visas grūtnieces. Gluži pretēji - uzskatu, ka grāmata ir domāta, lai palīdzētu topošajām māmiņām izprast gaidāmo procesu. No vienas puses - protams, labi, ka ir iespēja uzzināt un sagatavoties visam gaidāmajam - arī sliktajam... bet manuprāt, ir jābūt ļoti spēcīgai psihei, lai šo informāciju spētu uztvert, bet nepaņemt sev. Trakākais, ka grūtniece tagad varētu sākt visas aprakstītās problēmas piedēvēt sev un gatavoties visam tam sliktākajam, jo man liekas, ka tieši ar domu spēku mēs sev piesaucam klāt visu notiekošo.

tālāk grāmata sāka runāt par dabiskajām un mājdzemdībām, un tur viss tik skaisti sarakstīts, ka protams, gribas to darīt mājās :D Bet nē - negribas.

un grāmatas turpinājumā bija dažādi dzemdību stāsti - man kā emocionālai būtnei gandrīz katrs no stāstiem prasīja asaras vai pat asaru jūru. Tādēļ arī salīdzinši plānā grāmata man prasīja vairākus mēnešus, lai to izlasītu.

2 komentāri:

kores teica...

tātad šī grāmata nav domāta man? :D

agnese teica...

man šķiet, ka nē...

Tā otrā daļa, kur ir dzemdību stāsti ir arī Tev paredzēta,.. bet tos var izlasīt arī citur - kā pati teici :D:D