trešdiena, maijs 26, 2010

filmas, kas mani uzrunā

vakar noskatījos kādu krievu filmu, kas mani uzrunāja līdz sirds dziļumiem. Man nepatīk krievu kino, nepatīk tie aktieri, vide un stils, bet šī filma bija īpaša. Tā pilnībā paņēma mani savā varā un es zinu, ka vēlreiz šo filmu noskatīšos.

Filma "Piter Fm" (Питер FM) ir par diviem jauniem cilvēkiem, kuri sešu miljonu pilsētā Pēterburgā visu laiku iet garām viens otram, paralēli, ar sekundes nobīdi utt. Viņu ceļi it kā ir paredzēti krustoties, bet tai pat laikā visu laiku kaut kā mazliet pietrūkst.. nu pavisam mazliet. Filma, protams, par jūtām, sajūtām, emocijām un likteni.
nav ne jausmas, kuru es tagad citēšu, bet filma esot kā krievu Amēlija. :) sākumā, protams, tā nelikās, bet filma ir ar gaumi radīta.

p.s. viena no retajām filmām, kuras treileris ir sliktāks par pašu filmu


..un skatoties šo filmu, atcerējos, ka ir vēl kāda filma, kas man liekas īpaša, neskatoties uz to, ka tai ir traģiskas beigas. Ukraiņu mākslas darbs "OrangeLove" arī bija baudāms kino šedevrs. ar savu mākslu uz momentiem, pārdomām un sajūtām. Arī šeit, protams, bija divu cilvēku mīlestība un attiecības.

http://www.orangelovethemovie.com/

ticiet man - neviena no šīm filmām nav tipiskie mīlasstāsti. tie abi ir baudāmi mākslas darbi.

1 komentārs:

kores teica...

treileris tiešām neveiksmīgs, tāds man neierosinātu filmu skatīties :D labi, ka neskatījos to pirms :D