piektdiena, aprīlis 29, 2011

Dejas - ritma izrāde

Vakar ar Rūdi pirmo reizi bijām gandrīz teātrī jeb Artelī. Es noteikti gribu atgriezties šajā burvīgajā vietā, ar īpašo auru un atmosfēru. Esmu jau noskatījusi, ka trešdienās uz Jazz sesion ieeja ir bez maksas, atliek vien pierunāt kompāniju un doties baudīt vakaru.  Mazliet par Arteli - tā ir citādāka vieta, no jau ierastajām, kur esmu bijusi. Galdiņi, svecītes, viesmīļu ietērpi un skatuve - tur ir jābūt, lai veidotos savs priekšstats un emocijas. Mūzika, kas skan fonā, liek pievērt acis un baudīt sajūtas. Šajā pasākumu vietā risinās dažādi notikumi - un mēs bijām uz apvienības Pulse effect piedāvāto dejas-ritma izrādi "No drums, no problems". Manuprāt, nosaukums jau visu izsaka - es zināju, ka man patiks un ne mirkli nenožēloju, ka esmu atnākusi. Šāda performance manā skatījumā, ir kaut kas unikāls un pasakains. Izrādes sižets patiesībā arī ir interesants par dzīvi uz skatuves un aiz tās, par sapņiem, ambīcijām. Visu vakaru domāju par tēliem, kas bija iekļauti izrādē - katrs tik citāds, tik īpašs un katrs ar savu šarmu un savām vēlmēm, mērķiem un ambīcijām - gluži kā mēs visi šai pasaulē. Taču pats labākais visā procesā bija publikas iesaistīšana. Man liekas, ka es patiesībā, beigās situ daudz vairāk tās plaukstas nekā viņi - skatuves mākslinieki :) Un tas viss bija ļoti jautri pasniegts - jo smējos līdz asarām. Tik tiešām. Kāds vēl varbūt šovakar var paspēt uz pēdējo izrādi šajā sezonā (dzirdēju, ka ir vēl kada brīva vieta) - tas ir to vērts! :)

Nav komentāru: