trešdiena, aprīlis 27, 2011

piedod vecā, mīļā vabolīte - Tev ir aizstājēja uzradusies

Es galīgi neesmu mašīnu fans, un reti kad atskatos uz ielas uz kādu WOW mašīnu (reti, jo manu sirdi spēj aizskart vienīgi vecās vabolītes), kad man būs nauda izvēlēties mašīnu kādā es braucu, es noteikti ņemšu veco vabolīti. Es zinu ka tur iekšā nav visu to fīču, pie kurām mūsdienās ir pierasts, bet man tā patīk šī mašīna, un ne par vienu citu es nespēju jūsmot tā kā par šo.
STOP!!!!
patinam filmu uz priekšu, tā es tiešām domāju, līdz brīdim, kad ieraudzīju jauno - pavisam jauno vabolīti. To, kura tirdzniecībā būs šī gada beigās vai nākamgad.
Jūs tik paskatieties uz šīm formām, tik.., tik... nu manā leksikā trūkst vārdu, lai aprakstītu šo skaistumu. Tāda konfektīte. Nekad nebiju domājusi, ka kāds mašīnas modelis, man spēs aizstāt veco, graciozo vabolīti, bet šī sit pušu visu.
24 taukšķu man nav, arī, ja ņemtu tādu, kas jau izbraukusi no salona un maksā par cik tur % lētāk, man nesanāks, tā, ka laikam būs jāgaida, kad pēc daudziem gadiem tāda stāvēs Rumbulā :D
te var palasīt vairāk

1 komentārs:

kores teica...

kā "auto speciālists" varu teikt, ka šī vabolīte, kad stāvēs Rumbulā nebūs nemaz tik kruta kā tagad izskatās. Bet vecā vabolīte vienmēr būs wow :) Tā teikt atdod dvēseli klasikai, jo tā vienmēr dzīva :)