piektdiena, oktobris 01, 2010

And the Winner is...

Aaaaa! skatos uz savām bildēm kādā fotokonkursā un priecājos... un kāds pat ir nobalsojis :D

patiesībā - kamēr tā priecājos, sapratu, ka ar šo arī esmu izpildījusi vienu savu 101 lietas saraksta punktu.Piedalīties kāda foto konkursā.

..un patiesībā ir pilnīgi vienalga - uzvarēšu vai nē, kāds novērtēs, vai nē. Un šobrīd vispār nekam vair nav nozīmes - galvenais, ka es beidzot esmu saņēmusies, izvēlējusies bildes un tās nosūtījusi.

nekas sarežģīts jau tas nav, bet tik sen to esmu gribējusi, bet nav sanācis ne reizes. vienmēr nav laika, aizmirstas, utt.

Tā, ka Volāa! :) It's DONE!
ha haa - es pat negribu prasīt "Lūdzu, nobalojiet!", jo prieks par padarīto jau ir mana galvenā balva! ;)

2 komentāri:

kores teica...

es nesapratu, kā tur var nobalsot

agnese teica...

virs bildes ir krustiī un cipars, nospiežot uz tiem krustiņiem - tas cipars mainās...