piektdiena, janvāris 08, 2010

happiness is real when shared


Vakar beidzot noskatījos filmu, ko daži man jau kādu laiku ir ieteikuši noskatīties kā ļoti labu filmu - INTO THE WILD. Līdz ar to arī tika izpildīts #43 punkts manā sarakstā.

Grūti teikt -īpaši vakar negribējās neko rakstīt, jo atzīšos - asaras bira aumaļām. Tikko nomierinos, un sāku atkal kko domāt par filmu - tā atkal asaras...
Lai nu kā - tie, kas šo filmu ir redzējuši, sapratīs, ko teikšu - es nebiju gatava tādām beigām... man likās, ka ir vēl daudz lietu, ko šis jaunais cilvēks vēl gribēja sasniegt.

Anyway - filmas galvenā doma ir tā,ka laime un prieks ir īsts tikai tad, kad Tev ir kāds ar ko tajā dalīties :)

tāpēc, iepriecināsim vairāk viens otru :)

Tie, kas nav šo filmu redzējuši - es laikam ieteiktu noskatīties :)

4 komentāri:

aa teica...

vai ne.

kraukle teica...

es sho filmu redzeeju, kad biju Singapuuraa.. un manu blocinju rotaaja tieshi shii pati atzinja.. tik patiesa..

agnese teica...

īpaši tas veids, kā tas tika parādīts ir fantastisks...

..un taisniba tā ir vieslielākā - it kā visiem zināma, bet bieži aizmirsta patiesība :)

aa teica...

un viņi nebūtu varējuši atrast labāku mūzikas autoru.

www.youtube.com/watch?v=O35xCph5I1Q&feature=related