otrdiena, jūlijs 13, 2010

Atskaite

Jocīgi. Vakar secināju, ka atlikuši tieši divi gadi, lai piepildītu savus lielos sapņus un mazās apņemšanās. Izlēmu, ka vajag uztaisīt nelielu atskaiti par paveikto.
šodien veidojot atskaiti - secinu, ka šī ir mana 100. ziņa šajā blogā



tātad esmu pilnībā izpildījusi šos 16 punktus:
9. MEDITĀCIJA
līdz šim nebiju pat īsti apzināti mēģinājusi meditēt, lai gan iekšēji visu laiku to gribējās pamēģināt - tā nu biju aizgājusi uz dažām nodarbībām, kurās apguvu dažādas meditācijas tehnikas. Reizēm mājās pati piekopju kādu metodi un nedaudz pameditēju. bez tam arī dažās grāmatās biežāk uztveru pa kādai jaunai noderīgai metodei vai tehnikai. :)

10. MANDALA
kādu laiku atpakaļ jau zināju, ka uz pasaules eksistē kaut kas ar nosaukumu "mandala", biju pat jau tikusi pie mandalu krāsojamās grāmatas, tomēr gribēju uzzināt nedaudz vairāk par to būtību. un izrādās mandalu veidi ir ļoti dažādi - taču tās visas būtībā ir viens no meditācijas veidiem, kas palīdz atslēgt savas domas. Mandalu var krāsot, to var likt/bērt no krāsainiem smilšu graudiņiem, to var veidot no dabas materiāliem un var arī zīmēt. droši vien var vēl kko izdomāt. :) es visbiežāk to krāsoju, bet esmu arī zīmējusi un esmu vērojusi no smalkajiem krāsainajiem smilšu graudiņiem saliktu. Iespējams arī pati gribētu mēģināt tādu salikt, taču vai man būtu tam pacietība :D

23. BRAUCIENS PA KANĀLU AR KUĢĪTI
..jau dažus gadus vēroju kā pa kanālu slīd smalka un gracioza laiviņa un vienmēr ir gribējies ar to izbraukt. Bija licies, ka ir jāmeklē īpašs brīdis, vai arī jāmeklē īpaša kompānija. Un laikam tas brīdis un kompānija pienāca, vai notika kāds cits klikšķis, bet beidzot es to izbaudīju :)

28. ROZENGRĀLS
pirms daudziem, daudziem gadiem - kāds mani ieveda uz mirkli uzmest aci, cik skaista ir šī vieta, cik daudz sveču un kāda atmosfēra tur valda. Āķis bija lūpā un zināju, ka gribu tur atgriezties un papusdienot. Un pienāca ļoti, ļoti īpaša diena - kuru nevarēja atzīmēt kādā vienkāršākā restorānā. Rozengrāls bija īstā vieta.

29. DAŽAS DIENAS PADZĪVOT LAUKOS
nebija nodefinēts tieši kādos laukos, cik ilgi un ko darīt tur, līdz ar to sanāk, ka dažas dienas pie vecmammas KŪKĀS, kurām vēl var pieskaitīt nometnes dienas lauku sētā LŪĶI ir pilnībā izpildījušas šo punktu. Taču es gribu vēl un vēl, un gribu tai dzīvošanai pievienot arī lauku darbus un nedarbus un citas sajūtas. Tā, ka oficiāli ķeksis pienākas, bet vēlme neapstāsies :)

37. HOKEJS
dikti biju vēlējusies aiziet uz kādu hokeja spēli un pavērot to arēnā, nevis caur TV ekrānu. Jo pēc kādas futbola spēles apmeklēšanas stadionā secināju, ka sports var likties tīri interesants uz aizraujošs, ja to vēro klātienē. Un tā nu mēs ar Rūdi bijām aizgājuši uz DINAMO RĪGA spēli . tiešām emocijas ir fantastiskas un pat nemaz negribas dusmoties uz Rūdi, ka viņš atkal skatās hokeju :D

42. 43. FILMAS
jau dažus gadus šīs divas filmas "Breakfest at Tifany's" un "Into the Wild" bija iekļuvušas manu must-see filmu sarakstā, taču nekad neatradās laiks šo filmu sagādāšanā un noskatīšanā. Tādēļ zināju, ka mazakais, ko varu darīt ir iekļaut šīs filmas savā 101 lietas sarakstā. Rezultātā - esmu noskatījusies abas filmas un priecājos, ka beidzot to izdarīju.

63. DIY KURSI
tā kā man no mazotnes ir paticis pašai visu  taisīt, tad gribēju aiziet uz kādiem kursiem un pamēģināt kaut ko mazliet nopietnākā līmenī nekā bērnībā. un tā nu es apmeklēju nodarbību, kurā apguvu pamatus kā pašai mājas apstākļos pagatavot savu kosmētiku. pašlaik cītīgi lasu forumus un vācu informāciju un gribu cerēt, ka mans entuziasms nenoplaks un turpmāk mēģināšu šo to no kosmētikas pagatavot pati. Tāpat biju arī pie Olgas, kas man iemācīja kā pati varu pagatavot brošu. Dikti piņķerīgs tas darbs un nav paredzēts manai pacietībai, taču ceru, ka varbūt kādreiz kādai draudzenei pagatavošu kādu brošu dāvanā.
un neskatoties uz to visu - es ceru, ka nākamo divu un arī turpmāko gadu laikā iemācīšos vēl kaut ko pati pagatavot :)

65. TIESĪBAS
..kad man palika 18, tad sāku iet autoskolā. ilgi gan tas toreiz neturpinājās, taču gāja laiks un arvien vairāk jutu vēlmi pēc savas autovadītāja apliecības. Taču visu liaku kaut kas tika gaidīts. Kad vīram būs trīs gadu stāžs, kad būs nauda, laiks vai vēl citi iemesli. Bet nu atlika tikai pieteikties, un sākt cītīgi tērēt naudu uz braukšanas nodarbībām. Rezultāts, protams, ir to vērts, jo tagad es varu pati aizbraukt kur un kad vēlos :) un varu arī kādu aizvest vai atvest, ja vēlos :D

71. KARSTĀ ŠOKOLĀDE
biju jau arī agrāk kādreiz pagatavojusi sev karsto šokolādi, bet likās, ka šo lietu ir jāiekļauj sarakstā, ja nu kādreiz aizmirstas sevi palutināt :D

72. MĒRĶU BLOCIŅŠ
sen biju par tādiem dzirdējusi un vēlējusies sev tādu uztaisīt, bet vienmēr jau ir svarīgākas lietas, ko darīt Taču nu šis blociņš ir uztaisīts. tajā ir vizualizēti daži no maniem sapņiem, taču galvenais ir neaizmirst, ka man tāds blociņš ir un biežāk tajā ieskatīties un pievienot jaunus sapņus un mērķus.

74. SAMONTĒT FILMAS
pēc obligātā mājas darba, man šī lieta dikti iepatikās un iekļāvu to sarakstā, lai neaizmirstu kā tas ir. Esmu uztaisījusi divas filmiņas kā dāvanas un arī sev par 2009. gada gaitām apkopojumu filmas veidā - tomēr arī pie šī punkta izpildes negribas apstāties, jo ir patīkami paskatīties nelielu video par kādu īpašu notikumu :)

78. NAUDA IELU MUZIKANTAM
bieži ejot garām kādam ubadziņam vai ielu muzikantam, gribas iemest kādu kapeiciņu - taču vienmēr ir licies, ko tur es ar saviem santīmiem, bez tam nekad kabatā nauda nemētājas un pēkšņi apstāties, lai sameklētu somā maku un makā tas kapeikas ir licies jocīgi. Bez tam es nezinu, kas tajā visā ir tāds, bet man ir licies, ka man ir kauns iedot naudu tam, kas to lūdz. varbūt tādēļ, ka man tie santīmi neko daudz nenozīmē un liekas, ko tad šis ar tiem darīs - tāpat nekas nesanāks. Tomēr vienu dienu ejot pa ielu izdzirdēju tik īpašu dziesmu un piedevām netipiski man - kabatā mētājās nauda. :)

86. ZIEPES
šur tur biju dzirdējusi, ka dažs labs ziepes mājās pats verot. Un neskatoties uz to, ka mīlu tikai šķidrās ziepes, tomēr vēlējos kādu gabaliņu arī uzvārīt. Tad nu kursos par kosmētikas pagatavošanu - nācās vārīt ziepes. Es gan to vārīju jau no gatavas ziepju masas - tas nozīmē, ka izkausētai masai pievieno vien  kādu ēterisko elļu aromātam, un ja ir vēlme tad kādu magoņu un lavandas ziedu gabaliņus un tik salej formā un atļauj sacietēt. Taču man ar šo procedūru pilnībā pietika, kad uzzināju, ka lai uzvārītu ziepu masu ir jāstrādā ar sārmiem, kas nebūt nav draudzīgi veselībai.

93. Wi Fi
bija apnicis to vadu spraust no viena datora otrā un līdz ar dzīvi divstāvu mājā biežāk izjutu vēlmi ar savu datoriņu pasēdēt netā atrodoties kādā citā mājas stūrī. Un atkal ne jau tas ir naudas jautājums, bet gan slinkuma jautājums, jo ir jānoskaidro ko un kā vajag, un jāaizbrauc un jānopērk. Taču mūsu slinkumam ļauj attīstīties draugi, kas aizdod  rūteri un tagad baudu savu internetu pat sēžot zālītē pie mājas :) Es gan ceru, ka drīzumā tā ierīce būs jāatdod un kad šis komforts pazudīs, tad noteikti arī slinkums pazudīs, jo ierīce būs jāiegādājas pašiem :)

..nu un vēl ir tie punkti, kas ir darbietilpīgi un pamazām pildās. :)

Nav komentāru: